Friday 4 September 2015

tęcza w moreli

wtorek, 25 marca 2014

tęcza w moreli

Zeszłoroczną jesienią z żalem ścięliśmy pół korony naszej moreli. Niestety to drzewo poważnie choruje i nic więcej nie dało się już zrobić. Został pień i ze dwie gałęzie. Ale cóż to byłby za ogród bez niespodzianek. Dziś złapał nas nagły deszcz, tak nagły że opadł w promieniach słońca. Więc gdy podnieśliśmy zdziwieni głowy zobaczyliśmy nie tylko ogromną tęczę, ale przede wszystkim tęczę w tle, za ukwieconymi gałązkami moreli właśnie. To oznacza, że drzewo się nie poddało i poczęstuje nas słodkimi owocami, mam nadzieję. Co za optymistyczne popołudnie, nawet kałuże dziś różowe...







kwiaty w 4 dni

Po czterech dniach niebytności zastałam ogród odmieniony. Zieleń już się plącze na wysokości 20 - 30 cm od ziemi, hiacynty ledwo co kły wystawiły a już rozkwitnięte i tak nasycone kolorem, jak nigdy dotąd. Miodunki nie wiadomo skąd swoje fiolety z różami pokazały - jest cudnie i niepowstrzymanie!
Niestety nie wzięłam aparatu, bo wizyta w ogrodzie była robocza, ale "no problem", przecież mam telefon. A niedługo to i spinka do włosów pewnie wystarczy ; )




prosto z mostu


wtorek




niedziela, 23 marca 2014




tajemniczo

Te zdjęcia przypominają mi o grach tworzonych przez grupę Amanita Design. Stylistyka bazuje tam na takich właśnie elementach foto i rysunków, a gry polegają na intuicyjnym rozwiązywaniu kolejnych zagadek tworzących spójną fabułę. Dobre wyzwanie dla cierpliwych dzieci.
jedna z gier : http://amanita-design.net/thequestfortherest/




nadwiślańskie fiołki





 jest i podbiał, choć jaki on podbiał jak żółty?

No comments:

Post a Comment